Thursday, 14 February 2013

Rindu kawan lama

sudah berapa bula aku tidak bergaul dengan dia,aku baru tahu sekarang siapa punya angkara yang mahu kami bergaduh,SIAL!!!betul perempuan tu,pandai-pandai je buat cerita yang kononnya..urmm,..
baru-baru ne dia ada letak empat keping surat kat beg aku time tu ada larian perdana lepas tu aku simpan beg aku kat pondok seblah bilik guru tu,aku tak perasan pula yang dia ada simpan surat tu kat bag ku,
baru aku perasan surat tu bila aku nak cuci bag aku.korang nak baca isi kandungan surat tu?biar saya tolong type kan untuk korang.

SURAT 1 :

Azskel,aku mahu kamu tahu bahawa kau adalah kawan yang aku rasa paling baik bagi aku kalau kau tiada di sekolah aku rasa tidak bersemangat untuk belajar..

  Azskel dari aku tadika hingga tingkatan 2 aku selalu tiada kawan.kalau adapun diaorang mahu duit aku jak.
bila aku jumpa kau aku rasa ada orang yang sudi mahu berkawan dengan aku.tapi sekarang semua itu tinggal kenangan.tapi kenangan beberapa bulan kita bersama aku tak akan lupa,sebab kau adalah kawan yang baik bagi aku.

  Aku suka sangat berkawan dengan kamu Azskel sebab aku tak pernah ada kawan macam kau.aku
pertama kali ada kawan macam kau Azskel

=maafkan akuandai aku selama ini menyakitkan hati kamu.tapi aku mahu yang terbaik buat sahabat aku...
trust to me...Azskel...

                                                    
from ::
          Hafizah Adanah



SURAT 2 :

 Azskel,aku harap kau baca semua isi kandungan kad aku,aku tulis kad ini bukan sebab mahu pujuk kau atau sebaliknya..

aku cuma mahu menjelaskan perkara sebenar tapi kalau kau tak percaya tak apa lah,tapi kau jangan ingat aku ni nak apa-apa dari kau..

aku mahu minta maaf ke atas semua kesalahan yang aku pernah buat secara sengaja atau pun tidak tapi aku cuma mahu kau tidak akan pernah membenci aku walaupun kau tidak mahu kawan aku lagi.
aku tahu yang ucapan selamat hari jadi aku kepada kau terlalu awal,tapi tak apa kan. :)


from ::
          Hafiza Adanah

SURAT 3 :

 Azskel,aku tahu kamu marah dengan aku,tapi kamu tak marah dengan tidak berasas sebab kamu dengar cakap si aini yang memang mahu tengok kita bermusuhan,aku ni terkejut bila si Aini cakap yang dia cakap dengan kau tu.aku mahu kau jangan marah aku juga kau maafkan aku kalau kau tak kasih maaf pun tak apa lah tapi kau jangan marah dengan c aini itu saja yang aku mahu cakap dengan kau Azskel.
semua kad yang aq bagi kau jangan buang tapi kalau kau mahu simpan pun tak apa aku tak paksa kau pun!!

aku selalu doakan kamu semua bahagia dan akan gembira,aku tumpang gembira kalau kau gembira. :)

SURAT 4(HARI JADI KU) :

Dear Azskel
    Azskel selamat hari jadi kau marah dengan aku kah?Aku tahu ini mesti sebab c Aini beritahu kau yang aku tidak suka kau jadi pondan,kau jangan dengar cakap c Aini tu,dia mahu kita bergaduh,aku harap kau dapat faham situasi ini :).
Azskel aku mahu cakap selamat hari jadi
walaupun nampak sayanya kau marah dengan aku....

                                                     IKHLAS DARIPADA:::
                                                         HAFIZAH ADANAH.

Related Articles

0 comments:

Post a Comment