Saturday, 9 February 2013

larian perdana















ini gambar kenangan semasa larian setara,best betul,nak tahu apa berlaku semasa nak lari.semasa nak lari atau nak dilepaskan banyak budak tingkatan 1 yang kecil-kecil terjatuh sebab ada seorang budak tingkatan lima menolak hingga budak-budak tu terjatuh..kesian tapi lucu,sikit lagi aq pijak tangan budak tu banyak yang jatuh.satu jatuh,semua jatuh.semasa berlari sempat lagi saya ambil gambar hahaha... dan berinternet,macam mandi sudah kami,mandi oleh pelu dalam otak kami asyik terfikir je tentang air..kesian..hahaha..sampai je kat sekolah nasib baik la sekolah ada sediakan air kalau tak mati la kami dahaga,duit memang ada tapi dah tak larat nak ke kentin/koperasi sekolah..menyusakan aku je berlari tak dapat hemper juga pun,nama je ada cabutan bertuah tapi tak pandai kena-kena,nak kena pun hampir-hampir je...dah la panas matahari ditambah pula dengan panas baran..hahaha...nyaris lagi saya tertinggal oleh kereta sewa disebabkan ada perjumpaan pusat sumber.

Related Articles

0 comments:

Post a Comment