Saturday, 19 January 2013

part 3







nak ke tempat ne banyak juga cabarannya..cabarannya bukan apa!!jalan nak sana rosak..susah betul nak ke sana,time dalam perjalanan,ada beberapa jalan raya tu dah macam kolam ikan dah,apabila saya melintasi jalan tu,air yang bertakung bukan calang-calang dalamnya hingga ke paras lutut airnya..bukan itu saja jembatan pun banyak juga yang perlu kita lintasi,jembatannya pula bukannya jembatan baru dah lamah dah,time nak melintas,saya takut kalau-kalau jatuh di sungai dalam tu orang kata sungai tu ada buaya..itu la yang buat kan saya takut..tapi alhamdulillah selamat juga melintas.fuuuuh...lama juga kami dalam perjalanan,pagi kami bertolak,sampai ke tempat ne tengah hari,dari tempat ne kami boleh melihat bukait sinambung..apa bila sampai ke tempat ne..saya teruja sangat,tenang dan saya rasa semua masalah hilang.kalau la kerajaan membuat pantai ne sebagai tempat pelancongan gerinti banyak pelancong datang ke tempat ne..  
T A M A T
ini saja pengalaman saya yang dapat saya kongsikan dengan anda..
|

Related Articles

0 comments:

Post a Comment