Saturday, 19 January 2013

part 1

ne pic dan video time kami nak gi pantai..sebelum tu kami singgah ke tempat ne sebab nak menuhur..maksud menuhur mencari makanan laut semasa air laut surut,ok sambung balik cerita..time tu aku ada bawa laptop konon-kononnya nak merakam..best sangat.diorang sibuk-sibuk cari siput aku pulak sibuk merakam.heee...banyak juga anti nasang dapat siput..tapi tak la banyak sangat..heheheh...tapi mama kau pulak satu pun tak dapat..ada la juga dapat sikit..tapi sikit je...kesian..huhuhu...hahaha....lepas kami cari siput kami cari botol pula untuk mengisi minyak petrol..banyak sangat kami dapat botol dalam 4 karung gitu.time diorang cari botol aku pula makan mangga masak..siap makan tiba-tiba je gigi aku sakit..na sana la bermulanya aku cepat marah@panas,dah al time tu kakak aku menelefon menanyakan tentang kemasukannya ke kolej,bertambah la aku bengang,sebelum tu mama aku ada bagi aku tuala kecil.aku kesakitan sambil menutup kepala ku dengan tuala terus anti nasang cakap aku berbisik sendiri..wawaaakak..adakah patut..time mahu jalan sudah mama aku masih lagi bertelefon..aku pun panas la..aku cakap cepat la,gigi ku ne sakit..baru la diorang tau..heeee...  BERSAMBUNG...
|

Related Articles

0 comments:

Post a Comment