Saturday, 19 January 2013

lepak biar gempak

saya baru habis lepak dengan kawan namanya c Baby,tadi time lepak,kami pergi ke kg perpaduan,pas tu kami jumpa lagi dua orang kawan kami yang mengemis kat jalan raya..wawakaka.....pas tu c baby pergi ke kedai kejap..aku tinggal dengan kawan ku dua orang tu..lepas tu kami bercerita sambil berketawa..lepas berketawa kami di pangil oleh seseorang..dia cakap tittttsss..time tu kami di atas motor sudah tiba-tiba datang pulak kawan kami tu,dia nak sabotac kami sebab dia cemburu..wawawkakakak...geli pulak hati ku..eeeee...terus di cakap dengan kami"jangan kamu mahu"...kami cakap eeeya la va..lepas tu terus je kami gooo..kami tingalkan je orang tu kat pondok..ADAKU KISAH..lepas tu,time kat motor pulak sempat lagi kami bercerita gosip tentang kawan-kawan kami tu..KELAS KAU..hahahaahah...apabila sampai kat rumah,cbaby cakap bercerita lagi kita??aku cakap eya la..lepas tu kami duduk kat sebuah kelbut(semen berbentuk silinder)bercerita pula pasal keluarga sebab tak puas hati and then dia luahkan kat aku..tapi aku ok je..aku suka dengar luahan hati kawan-kawan ku..kadang-kadang aku sendiri pun meluah dengan diaorang..aku dengan c baby tu memang rapat.rapat sangat-sangat..macam adik-beradik pulak heee...
terima kasih kerana sudi membaca...GOOD LUCK...
|

Related Articles

0 comments:

Post a Comment